skola/stan

Hejhopp!

Idag har jag vart i skolan som vanligt då, så himla skönt att det snart är sommarlov. Skickade in sista uppsatsen idag, snacka om att jag är lycklig nu. Jag slutade iaf kl 11 och drog hem och städade lite. Vid halv 2 kom Fredrik och hämtade mig så åkte vi ner på stan igen för att fixa nå papper till hans lån. Han ska ju köpa bil nästa vecka ;) Hur som helst så åkte vi till Hälla snabbt för jag skulle köpa en klänning, bild kommer senare ikväll. Passade på att köpa hårborttagningskräm också.. :)

Nu ska jag och Fredrik springa ner till Ica och köpa något mumsigt att äta för jag är väldigt hungrig.
Åhnej, Fredrik har somnat i soffan, vågar man väcka honom? hmm, återstår att se.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0