Till en funderare

Till en funderare

"man kansk helt enkelt tröttnat på sin partner? Eller så får man ta så äckligt mycket skit av sin partner? Och alla kanske inte vill prata om de! Ångrar man sig vill man kanske inte prata om de. Alla är olika. Och om du plågas så mycke av de, varför inte gå och prata med någon? Enligt din facebook verkar du ha mycke problem men alltid någon annans fel?"

Okej, hej! Jag antar att du känner mig och inte vågar stå för vad du vill säga med tanke på att du inte skrivit ditt namn! Och jag antar att du vet ganska mycket om dethär? Utifrån mina egna erfarenheter så jag har lärt mig att prata om de, det är ett sätt för mig att hantera saker om det inte är någon annans sätt så är det väl upp till dom? Det verkar som att du som skriver är lite svartsjuk över att jag inte pratat med dig om detta problem? Jag har pratat med så himla många personer som jag litar och står väldigt nära och du kanske inte är en av dom?
Ja, jag kanske har mycke problem enligt min facebook, men och? är det ditt eller mitt liv? Jag hanskas med mina egna problem på mitt eget sätt inte på någon annans jävla sett som verkar vara hur uttråkad som helst och skriver massa dumma kommentarer?!?! Om du har egna erfararenheter skriv gärna dom som en kommentar så kanske det hjälper någon annan som inte klarar av att hanskas med otrohet enligt mitt sätt?

Så jävla töntigt att inte våga stå för vad man skriver! Nästa gång kan du fan ha stake nog i dig och säga det till mig direkt, eller är du för feg? Jag klarar av att ta kritik rakt i ansiktet men du verkar va för feg för att ens ge kritik för att du vet att du själv har fel! Låt mitt liv vara. PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0