lura döden x2

Hellojsan!

Nu är jag hemm från stugan, eller var det redan igår men va så trött så orkade inte blogga.
Igår när vi var på hem höll vi på att köra på ett rådjur :O jag höll på att skita ner mig, trodde helt seriöst jag jag skulle dö. Det var så jävla nära, jag lovar vi smekte rådjuret på bakbena med bilen. Iaf sedan åkte vi runt lite i Västerås för att bara kolla och då höll vi på att köra på en hare. Haren var helt borta, helt plötsligt 2 m framför bilen vänder den och ska springa tillbaka nej då vänder den igen.. Alltså då höll jag på att dö igen. Jag fick jätte ont i huvet och har haft de sen dess.. :( Så man kan ju säga att jag och Fredrik har lurat döden 2 gånger igår..

Idag när vi vakna åkte vi snabbt och handla sedan åt vi på Pizza hut. Efter vi ätit blev det att jag skulle lära mig spela golf.. Ja ni kan ju bara ana hur de gick. Fast faktiskt så fick jag till ett par riktigt bra skott så imorgon ska vi spela med Anders, Fredriks pappa.. Både Fredrik och Anders är riktigt bra så jag vet ju redan att jag kommer förlora. Jag fick fan en blåsa på handen också av klubborna :(
Vi har vart ner på stan snabbt idag också och gick till banken och drog ut några tusen eftersom Fredrik köper bil på måndag förhoppningsvis. Jag passa på att köpa lite kläder, dock var en dress för liten så måste skynda mig ner imorgon snabbt innan golfen och byta. Vill ha den imorgon när jag ska på nån slagst tjejkväll ;) haha

Nu ska jag börja göra skagenröran som vi ska äta ikväll tillsammans med bakpotatis.. Mumsigt.
Juste det är ju fotboll ikväll också, vilka tror ni vinner? Sverige eller Moldavien?


Synd att inte Zlatan är med :( Jag hoppas iaf Sverige vinner. :)

Kommentarer
Postat av: Hej:)

Jag hoppas oxå att Sverige vinner:)

2011-06-03 @ 16:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0