ledsen

Hej!

Nu är jag ledsen, väldigt ledsen men också sur och arg! Varför orkar jag inte berätta om här men kan säga att det inte är något man borde vara ledsen och så över eftersom man inte ska behöva bli utnyttjad på det sättet.
Jag är så himla trött att jag bara vill sova men först ska jag kolla på Charlie's änglar. Ja jag vet det visas på tv på söndag men jag orkar inte vänta för måste bli på bättre humör.

Imorgon, tjejkväll, vad ska man klä sig i tro? Kanske den nya dressen som jag ska byta imorgon? Eller jeans shorts och en större sneskuren t-shirt? Har ju i och för sig 2 byxdresser att välja mellan, hoppas bara att de blir fint väder även om jag tror vi ska va inne.

Jag kan bara inte sluta lyssna på Bruno Mars - Grenade så himla bra låt att jag tror jag dör. Eller nej kanske inte dör eftersom jag fortfarande kan lyssna på den men hur som helst..

Nu måste jag kolla på filmen ensam eftersom vissa personer är så själviska och inte kan ge bättre svar på vissa av personens handligar. Soffan here I come..

Tänkte skriva av mig om en sak ikväll, håll utkik och läs veckans ämne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0