godnatt....eller?

Hej bloggen!

Jag mår inge vidare, jag mår jätte illa tackvare att vissa personer beter sig som svin. Tur iaf att jag har nån att gosa ner mig i....soffan! HAHA, tänker faktiskt sova på soffan inatt eftersom jag mår illa, ärligt så mår jag inte illa tack vare vissa personer. Jag mår illa för att jag tror jag är sjuk. HAHA, lika bra att sova på soffan så jag inte spyr ner Fredrik när han sover eftersom det är så himla viktigt för han att sova -.- suck.

Iaf så ska hon med hunden ringa imorgon så får vi se vad som sägs. Är jätte nervös :)
Sista dagen i skolan imorgon, jag kommer ha tyska där vi kollar på en jätte bra tysk serie sedan har jag typ 2 lektioner där vi bara ska prata betyg tror jag så blir en lugn dag imorgon. På torsdag slutar jag ju, ska bli så himla skönt :)
Jag har ingenting att skriva om, jag som är jättesugen på att sitta och skriva av mig lite. :)

Jaja, nu ska jag gosa ner mig som sagt och förhoppningsvis somna :)
PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0