fredag

Hej!

Jag har verkligen inte haft tid att blogga men nu har jag de. :)

Idag vakna jag av att solen brändesönder mitt ben som låg på en liten fläck sol. Så skönt att se solen varje morgon man vaknar. Nu ska jag åka och handla med min mamma, måste köpa lite godis, chips och sånt till ikväll för då ska min lilla mysiga Melina komma på besök. Jag skäljde nyss av ansiktet i iskallt vatten, snacka om hur skönt som helst. Nu ska jag byta om till andra, lite mindre varma kläder..


PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: habibi;)

tycker du de är varmt eller?;)

2011-06-10 @ 15:42:52
Postat av: sanna ;D

Aj, .. jag brände axlarna förra året, gjorde hur ont som helst. Och har inte solat mina ben på flera år, så de e typ kritvita :) så får försöka smörja in dem då :)



har du hunnit bada nått än? ;D

2011-06-10 @ 16:18:21
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0